onsdag 4 maj 2011

6 behandlingar avklarade

Jag har beklagat mig för Naima att det går så långsamt. Så den 6:e gången höll hon på länge länge. Bilden ovan är tagen direkt efteråt.



Ca 6-7 veckor efter ser det ut så här. Ingen större skillnad om ens någon.



Den vänstra bilden är tagen efter 5 behandlingar. Den högra efter 6. Jag har märkt att det är jättesvårt att fota. Det beror helt på hur blixten träffar och hur ljust det är i rummet. Här ser nästan den vänstra blekare ut än den högra. Min hudfärg i verkligheten är även mer lik den vänstra. Jag kan själv inte se någon skillnad och det känns lite surt faktiskt. Jag har börjat fundera på om hon har en äldre laser. De andra två har haft en sk Q-switchad YAG-laser, som ska vara den senaste inom tatueringsborttagning. Kanske att Naima har en IPL. Vet inte riktigt om en sån bara är för hårborttagning eller om den funkar på tatueringar också. Imorgon ska jag dit igen. Ska fråga henne då. Om hon har en äldre laser så får jag kanske gå tillbaka till någon av de andra. Trist med tanke på att det är en bit att åka.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar